poniedziałek, 2 marca 2015

Podziękowania

Na początku stycznia, a dokładnie 10 stycznia minął rok od kiedy założyłam tego bloga. Jest to czwarty blog w mojej "karierze". Wydawało mi się, że na początku bardzo Wam przypadł do gustu i potem część z Was już została z historią Hany i Mario. Ja sama bardzo zżyłam się z głównymi bohaterami i nie łatwo jest mi się z nimi pożegnać ... Mam nadzieje, że Was nie zawiodłam i będziecie miło wspominali mojego bloga.

Dziękuje wszystkim moim czytelniczkom i czytelnikom. Dziękuje Wam za wszystko ! Były łatwiejsze i trudniejsze momenty, ale zawsze byliście ze mną ! Nie pamiętam czy kiedykolwiek usłyszałam (a raczej przeczytałam) od Was słowo krytyki ... z jednej strony to było cudowne, a z drugiej wiem, że zdarzały mi się błędy. 

Kocham Was bardzo i dziękuje, że przez ponad rok byliście ze mną, w każdym momencie tego bloga ! Dziękuje, że pokochaliście albo chociaż polubiliście historie Hany i Mario tak mocno jak ja ! Dziękuje za wszystkie komentarze i wyświetlenia ! Jesteście wspaniali !

!! DZIĘKUJE !! DO ZOBACZENIA !! 

4 komentarze:

  1. Love you too!
    /Nikola

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodziania z innymi blogami :) i życzy dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey :* Mam prośbę bo bardzo chciałabym przeczytać opowiadanie o Mario i Alex a jest zablokowane możesz wysłać zaproszenie, czytam je od początku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń